Ακυρώσεις
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά, είτε στέλνοντας μας e-mail στοinfo@greekfoodhall.gr .
Φροντίζουμε να στέλνουμε αμέσως τις παραγγελίες σας ώστε να μπορέσουμε να πετύχουμε τους χρόνους παράδοσης. Εφόσον η παραγγελίασας είναι στο στάδιο "Κατάσταση Παραγγελίας Απεστάλη"σημαίνει ότι έχει αποσταλεί, επομένως η ακύρωση της δεν είναι εφικτή σε αυτό το στάδιο.
Υπαναχώρηση - επιστροφή προϊόντων
Ο πελάτης δύναται να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης απότην πώληση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος σύμφωνα και με την τήρηση των διατυπώσεων που προβλέπονται στα άρθρα 3ε έως 3ια του νόμου 2251/1994.
Ο πελάτης δεν έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης στις περιπτώσεις προϊόντων που εμπίπτουν στις προβλεπόμενες διατάξεις του άρθρου 3ιβ του νόμου 2251/1994 (ενδεικτικά περ.δ : αγαθά τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, περ.ε : αγαθά τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση)
Η εταιρεία μας επισημαίνει ότι τα κριτήρια για το καθορισμό των εξαιρούμενων από τη δυνατότητα άσκησης υπαναχώρησης προϊόντων ορίζονται με βάση τον παραπάνω νόμο και το συγκεκριμένο άρθρου (3 ιβ), απόσπασμα του οποίου σχετιζόμενο με τα προϊόντα μας για διευκόλυνση του πελάτη παρατίθεται αυτούσιο:
«Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή
β) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι
δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης
γ) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων
δ) την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα
ε) την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση
στ) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία
ζ) την προμήθεια οινοπνευματωδών ποτών, η τιμή των οποίων έχει συμφωνηθεί κατά τη στιγμή της σύναψης της σύμβασης πώλησης, η παράδοση των οποίων μπορεί όμως να πραγματοποιηθεί μόνο μετά από 30 ημέρες και η πραγματική τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις στην αγορά, τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής
Συνιστούμε στον πελάτη να ελέγχει προσεκτικά - κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας - την κατάσταση των πωλούμενωνπροϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. λάθος είδος όπου είναι εμφανές). Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός του τρόπου που ο πελάτης επέλεξε να πληρώσει την εκάστοτε παραγγελία και αφετέρου του τρόπου που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων θα λάβει χώρα εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που η εταιρεία δύναται να παραλάβει τα προϊόντα στηνενδεδειγμένη / παρούσα κατάσταση.
Σε περίπτωση που επιστραφούν χρήματα μέσω τρίτου παρόχου πληρωμών, ενδέχεται ο πελάτης να επιβαρυνθεί με τυχόν προμήθεια που θα χρεώσει ο συγκεκριμένος τρίτος πάροχος, βάσει των όρων χρήσης και λειτουργίας του, για τα οποία δεν ευθύνεται η εταιρεία.
Τα έξοδα επιστροφής στην προκειμένη περίπτωση, βαρύνουν τον πελάτη.
ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ
Φροντίζουμε τα προϊόντα μας να ελέγχονται πριν την αποστολή τους, όμως αν με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Ι.ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ Α.Ε το προϊόν που σας έχει σταλεί είναι ελαττωματικό είτε από κακή κατασκευή είτε από λάθος στη μεταφορά, τότε αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, της μεταφοράς σε εμάς και επαναποστολής σε εσάς ή ακόμη και την επιστροφή των χρημάτων σας (σε τραπεζικό λογαριασμό σας) σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση του με το ίδιο προϊόν ή δεν επιθυμείτε κάποιο άλλο
Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν εμάς.
Οι όροι αποστολής είναι ίδιοι με αυτούς που πιο πάνω αναφέρουμε.
ΜΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
Σε περίπτωση πουπαρατηρηθεί ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣή ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣτης παραγγελίας από εσάς, και επιστραφεί στην εταιρία μας,παρόλες τιςπροσπάθειες επικοινωνίας (τηλεφωνικά, email, sms)είτε από εμάς, είτε από την εταιρεία ταχυμεταφορών (Γενική Ταχυδρομική), τότε η αποστολή της επόμενης παραγγελίας σας θα πραγματοποιηθεί, μόνο εφόσον αυτή έχει προεξοφληθεί, μέσω τραπεζικής κατάθεσης, πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.
Για περαιτέρω απορίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!